Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.

Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]
Piętka
NAPRAWA GŁOWIC
I SILNIKÓW
WASZE ZLECENIE
slid2.JPG slid1.JPG slid3.JPG slid4.JPG slid5.JPG

VW R5 I V10

BLOKI ALUMINIOWE POKRYTE PLAZMOWO VW R5 i V10

 

Szanowni Państwo,

bardzo interesującą technologią produkowania bloków, do naprawdę wysilonych silników, jest pokrywanie powierzchni cylindrów powłoką z różnego rodzaju materiałów przy pomocy natryskiwania palnikiem plazmowym. Jest to metoda opracowana w koncernie Sulzer Melco.

Tą metodą są produkowane bloki do silników W16 Bugatti Veyron, V12 Aston Martin One 77. Z naszego podwórka bardziej znane silniki R5 2,5 tdi z Volkswagena T5 i Touarega oraz V10 5,0 tdi znane z innej wersji Touarega i VW Phaetona.

Powłoki te ze względu na swoją twardość wymagają stosowania narzędzi diamentowych przy ich obróbce.Stosowana przez nas technologia pozwala na naprawę uszkodzonych bloków do silników VW V10 i VW R5. Zaznaczam, że nie stosujemy tulei żeliwnych  w miejsce uszkodzonych oryginalnych.

Poniżej przykładowy cennik:

Naprawa jednego cylindra 740 zł, netto.

Honowanie 75 zł, netto za cylinder.

Planowanie bloku V10 150 zł netto za obie płaszczyzny.

Obróbka końcowa  50 zł za całość.

W przypadku silnika R5 jest to ok. 20% taniej.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

1. 54-618 Wrocław, ul. Pińska 3 tel. 71 373 72 41, fax 71 354 55 95, e-mail: pietka@pietka.com.pl

2. 36-020 Tyczyn, ul. Grunwaldzka 39, tel. 17 229 13 82, e-mail:tyczyn@pietka.com.pl

 Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 do 17.00.

Możemy umówić się także w innych godzinach albo odebrać blok osobiście bądź poprzez kuriera..

Wszystkie nasze oddziały znajdziecie Państwo po kliknięciu w klawisz NASZE ODDZIAŁY.

 

 

NAPRAWIONY V10

 

 

Serdecznie zapraszamy do współpracy !!

Nasze motto: "Najważniejsza jest satysfakcja z pomocy klientowi. Zarobek jest tylko miłym dodatkiem."